Digitální reklamní síť společnosti R2B2 se po osmi českých televizních stanicích rozšiřuje i do slovenského HbbTV. Zařazuje do svého portfolia Markízu, Dajto a TV Doma.

Kombinovat reklamní kampaně v hybridních aplikacích českých a slovenských televizních stanic mohou inzerenti, kteří využívají reklamní síť R2B2 Multiscreen. Společnost R2B2 do svého portfolia nově zařadila slovenské televizní stanice Markíza, Dajto a Doma z mediálního domu CME, který v České republice vlastní televizi Nova. Nově bude možné z jednoho místa objednat kampaň na obou trzích, přičemž inzerenti budou mít k dispozici všechny formáty sítě R2B2 Multiscreen, informoval Aleš Sekanina ze společnosti R2B2.

Nákup probíhá stejně jako doposud, nákupním modelem otevřené aukce v reálném čase, tedy RTB. HbbTV reklama na Slovensku s sebou nese všechny výhody, které mohli doposud využívat zadavatelé v Česku – optimalizaci, cílení a také reporting v reálném čase. „V České republice se programatická reklama v HbbTV těší dobrým výsledkům dokonce i z hlediska výkonu, zejména u CTR, které v kampaních běžně dosahují 3-4 %. Očekáváme, že tomu tak bude i na Slovensku, jelikož se jedná o úplně nový typ reklamy na televizních obrazovkách,“ říká František Bauma, Head of product ve společnosti R2B2.

Rozšíření sítě je výsledkem úspěšné spolupráce dvou pražských společností — R2B2 a Hybrid. „Naše řešení umožňuje přímý nákup kombinovat s otevřenou aukcí a spojuje výhody online technologií a prestiž velké obrazovky,” vysvětluje Kamil Foltin, technický ředitel společnosti R2B2. V síti je pět standardizovaných formátů, zahrnujících video i bannery. Mohou být zobrazeny jak v OTT aplikacích, tak ve formě switch-in reklamy.

Štítky