Šéf odboru komunikace MPO končí, informační kampaň k DVB-T2 opět v ohrožení

4 komentáře 28.2.2019 / Jan Potůček

Ministryně průmyslu a obchodu Marta Nováková odvolala ředitele odboru komunikace a tiskového mluvčího Milana Řepku, který měl na starosti informační kampaň k DVB-T2.

Pouhé dva měsíce před plánovaným startem státní informační kampaně k přechodu na pozemní digitální televizní vysílání nové generace DVB-T2 končí hlavní koordinátor této kampaně, vedoucí odboru komunikace a mluvčí MPO Milan Řepka. Z funkce jej dnes odvolala ministryně Marta Nováková. Stalo se tak krátce poté, co Nováková pro Českou televizi uvedla, že za vysokou cenu mobilních dat v České republice mohou sami spotřebitelé, protože využívají spíše Wi-Fi sítě a málo mobilní dat, takže „nedají mobilním operátorům vydělat“. Výrok se setkal s ostrou kritikou, proti ministryni se vymezil i premiér Andrej Babiš.

Státní informační kampaň k přechodu na DVB-T2 měla začít ve druhém čtvrtletí letošního roku. Ministerstvo průmyslu a obchodu však zatím nestihlo vypsat výběrové řízení na jejího realizátora. Soutěž byla naplánovaná na nejbližší týdny s tím, že kampaň měla stihnout oslovit diváky v Praze, kterých se bude týkat listopadové vypínání veřejnoprávního multiplexu 1 České televize. Převážná část vysílačů DVB-T bude v Česku ukončovat vysílání v prvním pololetí příštího roku.

Vstup do Diskuse

4 komentáře: “Šéf odboru komunikace MPO končí, informační kampaň k DVB-T2 opět v ohrožení”

  1. butes napsal:

    Asi zjistili, že ke ke kampani nenapsal ani čárku:-).

  2. Bohumil Herwig napsal:

    Podle mého je to ostuda. A nejen této vlády. Tohle už mělo být připraveno dříve.

  3. vontum napsal:

    Jak jsem psal už dříve, už to rovnou zrušte a ušetřené peníze raději pošlete např. dětem do dětských domovů. Bude to rozumnější investice.

Napsat komentář