Továrna patřící Hisense, bude produkovat především výrobky pro vstupní řady Bild 1 (nová) a Bild 2. Ty jsou určeny zejména pro mladé, kteří s touto značkou teprve začínají.

Společnost, která má navázána dlouhodobé partnerství s čínským výrobcem Hisense (viz naše testy TV) a také s korejskou společností LG Display, která Loewe dodává speciální OLED obrazovky, rovněž oznámila spolupráci s japonskou obchodní a technologickou společností Toyoichi a tchajwanskou Jazz Hipster Corporation (zvuk). Právě do audio řešení hodlá Loewe více investovat a proto také bude rozšiřovat loni založené audio centrum v Berlíně. Vzniknou tak nové kategorie kompatibilních výrobků, které budou pod záštitou značky nabízeny mimo jiné v Asii a Latinské Americe.

ČTĚTE TAKÉ:

„Prémiové produkty (TV) budou i nadále vyráběny v naší nejmodernější továrně v Kronachu a ponesou označení Made in Germany. Zároveň však přesouváme část výroby televizorů do České republiky, konkrétně do Plzně, kde budou vznikat výrobky pro mladé zákazníky, kteří chtějí s prémiovým segmentem televizorů získat první zkušenosti,“ dodává Ralf Vogt, předseda představenstva společnosti Loewe.

Jako nezávislá organizační jednotka se továrna Loewe v německém Kronachu stává kompetenčním centrem pro oblast elektroniky a softwarových řešení. Společnost také bude více investovat do povědomí a image značky na mezinárodní úrovni. Partnerské koncepty, včetně nových produktových kategorií, budou uváděny na trh i v zemích, kde Loewe doposud zastoupeno není.