HbbTV je jako reklamní prostor stále zajímavější

Televize Prima otestovala, v rámci hybridního televizního vysílání, nový reklamní formát. Byl zacílen na seriál Modrý kód a cílem bylo poučit diváky o první pomoci.

Kampaň na podporu vzdělání připravila FTV Prima společně s Českým červeným křížem. Použitý reklamní formát zvaný „switch-in“ se zobrazil téměř 100.000 divákům a pustila si ho v průměru 3 % z nich.

Tzv. switch-in se zobrazí po přepnutí na příslušnou stanici těm divákům, kteří mají televizor schopný příjmu HbbTV. Po zmáčknutí červeného tlačítka se pak divák zpravidla dostane do aplikace v níž se dozví nějaké rozšířené informace. V případě této testovací kampaně to byl dotaz zda ví, jak poskytnout první pomoc. Následně si pak může přehrát výuková videa Červeného kříže, ale „switch-in“ může také vést například do televizního archivu či třeba na hru.

ČTĚTE TAKÉ: Nová Prima Videopůjčovna nabízí filmy všech žánrů nejen přes HbbTV

Produktová manažerka HbbTV, Iva Nesrstová, komentuje závěry kampaně Primy následovně: „Přestože jsme testování spustili až v závěru sezóny, výsledky předčily naše očekávání. Zároveň nás těší, že pomocí této kampaně docházelo k edukaci diváků v základech první pomoci. Podle měření do aplikace vstoupilo 95.294 diváků, kteří měli zájem se v oblasti poskytnutí první pomoci dozvědět více.“

Série videí, které si diváci mohli pomocí aplikace přehrát, byla zaměřena na nejčastější zdravotní situace, jako jsou epilepsie, infarkt, odstranění klíštěte, popáleniny nebo cukrovka. Aktéry byli herci ze seriálu Modrý kód Eva Burešová, Sandra Nováková, David Gránský, Tomáš Měcháček a Ondřej Rychlý.

Nový reklamní formát lze nyní zakoupit u společnosti Media Club.

Vstup do Diskuse

Napsat komentář