Počet zákazníků O2 TV se v 1. pololetí 2019 zvýšil o 43 000

Společnost O2 zveřejnila provozní a finanční výsledky za první pololetí letošního roku. Díky zvýšeným investicím poklesl konsolidovaný čistý zisk meziročně o 6,2 % na 2,604 mld. Kč.

O2 TV registrovala k 30. červnu 2019 celkem 381 000 zákazníků, včetně domácností, které využívají tzv. službu Multi dovolující sledovat O2 TV na více televizorech najednou. V průběhu prvního pololetí se pak počet zákazníků O2 TV zvýšil o 43 000. Prostřednictvím O2 TV také mohli diváci poprvé v historii sledovat všechny zápasy Fortuna Ligy, Ligy mistrů UEFA nebo hokejové extraligy.

ČTĚTE TAKÉ:

„Po konsistentním dlouhodobém růstu mobilních služeb se nám podařilo obrátit trend i ve fixních službách a dosáhnout růstu zákazníků vysokorychlostního internetu, což nám pomohlo zvýšit výnosy v celém fixním segmentu. Významným způsobem k růstu nadále pomáhá náš unikátní filmový i sportovní obsah v O2 TV. Z té se stala jediná služba v Česku, která nabízí tak širokou a pestrou nabídku exkluzivního vysílání,“ komentuje výsledky předseda představenstva a generální ředitel Jindřich Fremuth.

Konsolidované výnosy se v prvním pololetí 2019 zvýšily meziročně o 2,1 % na 19 mld. Kč a rostly jak v České republice, tak na Slovensku. Operátor rovněž pokračuje v přípravách na budoucí sítě typu 5G. Na konci června představil v Kolíně 5G v reálném prostředí a vše zde testuje se společností Cetin a vybavením od Ericssonu. Technologie byla spuštěna na pronajaté frekvenci 3,5 GHz.

Vstup do Diskuse

Napsat komentář