Prima ovládne rozhlasový trh: rádia Active Group rozšíří rodinu Media Clubu

Media Club patřící do skupiny FTV Prima obchodně zastupuje většinu rozhlasového trhu. Nyní se jeho podíl ještě rozšíří.

Společnosti Media Club, s. r. o. a Czech Media Invest, a. s. uzavřely dohodu o zastupování stanic patřících do skupiny Active Group. Media Club se tak, počínaje únorem roku 2020, stane nejsilnějším hráčem v poskytování rozhlasové reklamy na českém trhu. Týdenní poslechovost nového uskupení činí, podle Radio projektu, 4,938 mil. posluchačů, nová obchodní politika má být zveřejněna na konci prázdnin.

ČTĚTE TAKÉ: Media Club od Primy zařazuje HbbTV do balíčku prodávané videoreklamy

„…velmi si vážíme spojení s Media Clubem, které tak prohlubuje portfolio služeb, jež Active klientům a posluchačům nabízí, a pomůže i další kultivaci reklamního trhu. Stávající obchodní zastoupení Radiohouse bude do 31. ledna 2020 fungovat v nezměněném režimu,“ uvedla Martina Říhová, CEO Active Group.

Obchodní zastupitelství Media Club tak nově zastřeší prodej reklamního prostoru u stanic Impuls, Evropa 2, Frekvence 1, Kiss, Beat, Country, Rádio 1, Spin, Signál rádio, RockZone, Bonton rádio, Dance rádio, Český Impuls, Radio Zet a Dechovka.

Vstup do Diskuse

Napsat komentář