Vedle toho značka oprášila několik let starý marketingový koncept „hollywoodského obrazu“ a přiznala potíže s prodejem v letech 2015 a 2016 zapříčiněné absencí výrobků pro DVB-T2/HEVC.

Klasická hollywoodská kampaň, kterou Panasonic jede už několik let je opět mezi námi v další podobě. Přiznám se, že jsem si myslel, že firma, která už řadu let vyrábí televizory v Česku zvolí pro svůj opětovný vstup něco méně otřelého a hlavně originálnějšího. Něco, co půjde více k meritu věci a co pro Čechy a Slováky zdůrazní rozdíly mezi QLED (LCD) a OLED, protože o tom to letos podle mého názoru bude.

Asi tou nejzásadnější zprávou z dnešního setkání tak bylo znovuotevření zastoupení pro Česko a Slovensko, protože několik posledních let bylo vše řízeno z Polska. Bohužel jsme se o tomto zásadním kroku nedozvěděli prakticky nic. Zveřejněno bylo pouze to, že v Praze byl vytvořen prostor pro sedm zaměstnanců, kteří se v drtivé většině budou věnovat marketingu a pouze jedno místo je prodejní.

Prodeje televizorů v letech 2015 a 2016 a zaměření pro rok 2018

NEPŘEHLÉDNĚTE:

Znovuotevření zastoupení umožnil i kladný hospodářský výsledek za fiskální rok 2017, který byl zároveň nejlepší za posledních osm let a také dvouciferný nárůst obratu celé oblasti Panasonic CE a televizorů jako takových.

Prodejním výsledkům konkrétně v Česku pak prý za fiskální rok 2017 napomohl nástup televizorů kompatibilních s budoucím zemským DVB-T2/HEVC, kterých v roce 2015 a 2016 mnoho nebylo, resp. byly nabízeny ve vyšších cenových relacích.

Jak jsme vás už také informovali, společnost si letos pospíšila a u Českých Radiokomunikací (CRA) certifikovala dvě platformy (šasi) na kterých je postavena řada televizorů, včetně špičkových 4K. Logo „DVB-T2 ověřeno“ tak od CRA mj. získaly i OLED televizory řad FZ800 a FZ950.

Štítky