HbbTV Creator FTV Prima nyní zvládá i sběr kontaktů na uživatele přes chytrý televizor

Obchodní zastupitelství Media Club připravilo šablonu do aplikace HbbTV Creator umožňující klientům sbírat kontakty na uživatele mající zájem o inzerovaný produkt nebo službu.

Klienti společnosti Media Club tak mohou prostřednictvím aplikace sbírat telefonní čísla diváků, kteří pak mohou být osloveni s konkrétní nabídkou.

„Rozhodli jsme se rozvinout nabídku aplikací, protože poptávka po mediálním prostoru v prostředí hybridní televize neustále roste. Za nárůstem této poptávky stojí mimo jiné právě zjednodušení procesu tvorby aplikace, která je potřebná pro kampaň v HbbTV. Pro klienty jsme navrhli čtyři základní aplikace, které si mohou vytvářet jednoduše a zdarma pomocí HbbTVCreatoru,“ říká Petr Hatlapatka, vedoucí on-line prodeje Media Clubu a dodává: „Byli bychom rádi, kdyby klienti ke kampaním v HbbTV nepřistupovali jako ke klasickým on-line kampaním, ale počítali zde s interakcí uživatele a přinášeli uživateli přidanou hodnotu.“

Stejně jako předchozí aplikace z platformy HbbTV Creator je i nová šablona pro klienty Media Clubu zdarma.

Podle únorového měření Českých Radiokomunikací (CRA) může FTV Prima prostřednictvím HbbTV v jeden okamžik zasáhnout až 298.000 diváků. Podle posledního měření CRA ze srpna 2018, dosáhl celkový počet diváků s televizorem schopným pracovat s HbbTV více než 2,2 milionu.

Vstup do Diskuse

Napsat komentář