UVNITŘ VIDEO – Hlavním motivem této fáze kampaně je mikrofon, nedílná součást každého reportéra, a vidíte ho proto i na „vizuálu“ v perexu článku.

„Zpravodajský projekt CNN Prima News bude nejen o důvěryhodnosti a rychlosti, ale i srozumitelnosti sdělení informací divákům. A to vše v nejmodernějším zpravodajském studiu ve střední Evropě. Chceme kampaní ještě více umocnit význam uvedení CNN Prima News, protože start vysílání patří mezi přelomové okamžiky. Připravujeme vše s maximální péčí a do nejmenších detailů,“ říká generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

K TÉMATU:

Kreativní koncept kampaně pochází z dílny agentury Espresoo, část kampaně na sociálních médiích pak vznikla ve spolupráci se Saatchi & Saatchi, přičemž základní grafickou výbavu připravovalo americké studio Renderon pracující mimo jiné pro ABC či NBC.

CNN Prima News je multimediální zpravodajská platforma, která chce nabídnout, citujeme, „objektivní, rychlé, přesné a dynamické zpravodajství a servis nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Publikum bude zásobovat nejen vysoce kvalitním domácím zpravodajstvím, ale díky spolupráci s rozsáhlou sítí renomované skupiny CNN bude informovat diváky v reálném čase a z míst, kam se většina ostatních redakcí dostane obtížně, s odstupem, nebo vůbec.“

Termín spuštění vysílání zatím nebyl oznámen, stanice už ale má licenci pro pozemní i satelitní vysílání.

Štítky