CNN Prima News graduje kampaň, místo termínu startu ji slibuje ještě na několik týdnů

0 komentářů 2.4.2020 / Jan Potůček

UVNITŘ GALERIE A VIDEO – Zpravodajský kanál Primy využil pro videa a inzertní plochy ikonické momenty, které ovlivnily běh světových dějin i českého národa.

Další fázi zaváděcí kampaně spustit chystaný zpravodajský kanál CNN Prima News. Připravil krátká videa a bannery, které zachycují momenty, jež ovlivnily světové i české dějiny, doplněné o slogan „Kde jste byli, když…“ Jde například o záběry bortících se newyorských Dvojčat, studentů na Národní třídě v Praze během 17. listopadu 1989, ničivých povodní v roce 1997 nebo havárie jaderné elektrárny Černobyl. Prima je zatím umístila na svůj YouTube kanál a objevit by se měla i ve vysílání současných programů FTV Prima. Termín zahájení vysílání ale CNN Prima News opět neprozradila.

„Síť CNN si svou jedinečnou pozici na poli zpravodajských televizí vybudovala díky velmi rychlému a přesnému zpravodajství. Byla to CNN, která jako první přinesla zprávu o výbuchu černobylské elektrárny, v přímém přenosu ukázala havárii raketoplánu Challenger a také detailně informovala o pádech komunistických režimů ve střední a východní Evropě. A podobně bude kanál CNN Prima News již brzy provázet diváky sedm dní v týdnu významnými událostmi doma i ve světě,“ slibuje generální ředitel skupiny FTV Prima Marek Singer. Podle marketingového ředitele Primy Aleše Pýchy je současná kampaň na CNN Prima News jedním z nejvýznamnějších projektů tohoto druhu v historii Primy.

Kreativní koncept kampaně je z dílny agentury ESPRESOO, v jejímž čele stojí Eda Kauba, dlouholetý kreativní ředitel Euro RSCG, Havas nebo Ogilvy, a Vilém Kabzan. Část kampaně na sociálních médiích pak vznikla ve spolupráci s Ondřejem Hüblem, kreativním ředitelem Saatchi & Saatchi. Základní grafickou výbavu připravovalo americké studio RENDERON, které pracuje pro televizní giganty jako ABC, NBC, FOX a samozřejmě CNN. Na postprodukci pracoval tým audiovizuálního studia DEPARTMENT pod vedením Michala Paciny.

Multikanálová zaváděcí kampaň CNN Prima News současnou fází nekončí, podle Primy bude v dalších týdnech nabírat na intenzitě.

Vstup do Diskuse

Napsat komentář