Zájem o kampaně přes HbbTV opět vzrostl

Hybridní reklamní formát „switch-in“ zaznamenal historicky největší zájem, a to těsně po skončení krizových opatření. Společnost Hybrid za měsíc květen odbavila – ve srovnání se stejným obdobím minulého roku – o 463 % kampaní více.

Přestože mnohé analýzy predikovaly negativní vývoj, hybridní televizní vysílání HbbTV, resp. v něm použité reklamní formáty, mají ale trend opačný. Formát switch-in, což je interaktivní formát s možností prokliku do aplikace zadavatele, zaznamenal v prvním měsíci uvolňování krizových opatření historicky nejvyšší počet odbavených impresí.

V období leden-květen 2020 systém HybridAD‘s odbavil více než 144 milionů impresí zmiňovaného reklamního formátu (leden-květen 2019 přes 46 milionů), což představuje nárůst o 211 %. Nejvyšší podíl na počtu odbavených impresí má televizní společnost FTV Prima.

Podle statistik reklamního systému společnosti Hybrid zasáhne červené tlačítko více než 2,2 milionů diváků v České republice. Prostřednictvím funkce zvané geotargeting lze také oslovit diváky pouze na určitém území. Pochopitelně pokud mají na svém televizoru povolenu lokalizaci polohy.

Vstup do Diskuse

Napsat komentář