Říkají to výsledky průzkumu mediálního zastupitelství Atmedia za 1. pololetí letošního roku. Podle Michaely Surákové, jedné z ředitelů společnosti, lze obdobný vývoj předpokládat i v následujících měsících.

„Na televizních stanicích z našeho portfolia se nám v prvních šesti měsících letošního roku podařilo zaplnit reklamní prostor z téměř 100 %,“ říká Michaela Suráková. I proto se Atmedia soustřeďuje na rozšiřování svého portfolia tematických televizních stanic. Posledním přírůstkem se v dubnu letošního roku stal kanál FilmBox Stars.

2021: Nejvíc reklamy prodaly TV Reklamní trh v ČR rostl o 8 %

Společnost Atmedia na českém trhu obchodně zastupuje 31 stanic, z toho je 26 zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti, na dvou kanálech se zatím reklamní prostor neprodává.

K zastupovaným značkám patří jak české, tak zahraniční (lokalizované) televizní stanice, jako jsou například AMC, Disney nebo Discovery. V prvním pololetí letošního roku společně dosáhly podílu na sledovanosti ve skupinách 15–69 plných 4,8 % a v CS 4–14 to bylo 4,6 %. Společně tak každý měsíc oslovily v průměru 5,6 mil. diváků starších čtyř let. Ti jejich sledováním trávili v průměru více než hodinu denně.

Štítky