Aplikace hybridního televizního vysílání se stává součástí nákupního portálu a úmyslem je oba světy snadněji a názorněji propojit.

„Dvě dlouhodobě fungující služby jsme sloučili v jednu a uvádíme ji v době, kdy prodej přes slevové akce nabírá na obrátkách. Předpokládáme, že tento trend bude minimálně po zbytek roku sílit. Se zvyšováním nákladů na klasické papírové letáky a propagační materiály a jejich distribuci jsme chtěli svým klientům nabídnout jedno místo, kde mohou své nabídky prezentovat televizním divákům či uživatelům na webu s minimálními produkčními a nulovými distribučními náklady a v podstatě v reálném čase,“ říká Kateřina Srbová, produktová manažerka HbbTV skupiny Prima.

HbbTV Association Začínají se přijímat návrhy na letošní ocenění

Klienti FTV Prima tak mohou v průběhu celého roku upoutávat svou reklamou nejen na aktuální nákupní akce, které inzerují v letácích, ale s pomocí červeného tlačítka mohou divákům nabídnout i konkrétní slevu v podobě kupónu.

Oba moduly jsou dostupné jak v HbbTV, tak i na webu a obsah lze administrovat z jednoho rozhraní. V něm je, stejně jako u Prima Letáků, dostupná i statistika.

Foto v úvodu: autor