Nechcete si předplácet několik různých streamovacích služeb? YouTube vám je nabídne najednou za výhodnější cenu.

Superagregátorem streamovacích služeb by se rád stal YouTube, největší videoplatforma na světě. Na americkém trhu začal od listopadu v testovacím režimu nabízet službu YouTube Primetime Channels, v jejímž rámci se uživatelé dostanou k obsahu hned několika placenýc streamovacích služeb. Jde například o Showtime, Starz, Paramount+, AMC a ViX+. Diváci tak nemusí využívat jejich samostatné aplikace a k obsahu se dostanou přímo v prostředí YouTube. Majitel YouTube, společnost Google, popisuje stávající nabídku jako „ranou verzi“ budoucí podoby YouTube Primetime Channels.

„Jsme nadšeni, že můžeme rozšířit naše partnerství s YouTube a nabídnout zákazníkům Paramount+ další způsob streamování obsahu, který mají rádi,“ komentoval spuštění Primetime Channels Jeff Shultz, ředitel pro strategii a obchodní rozvoj společnosti Paramount Streaming. „Tato nová funkce nám dává příležitost rozšířit naši přítomnost na YouTube, rozšířit náš dosah a dát spotřebitelům ještě větší výběr, pokud jde o streamování toho nejlepšího ze zábavy.“

Nielsen: Netflix sleduje třetina Čechů Následuje HBO Max a Voyo

Prostřednictvím YouTube TV lze už nyní v USA přijímat celkem 100 základních televizních kanálů za cenu 64,99 dolaru měsíčně. Paramount+ takto nabízí asi 30 kanálů a postupně přidá další. Výhodou zapojení do YouTube je, že obsah jednotlivých streamovacích platforem se objevuje v nabídce dalšího obsahu všem uživatelům YouTube na americkém trhu. A to není vše. „Už teď by se zbytek trhu mohl obávat, protože na rozdíl od Netflixu, tedy co do počtu předplatitelů největší platformy, Youtube se nemusí do žádného obýváku vlámat. Využívá jej asi každý, kdo má přístup k internetu,“ uvedla Erika Luzsicza ze společnosti Axocom pro server MediaGuru.cz.