Ministerstvo průmyslu a obchodu nechce komentovat způsob výběru realizátora kampaně k druhé televizní digitalizaci.

Až během druhého čtvrtletí letošního roku by měla v České republice odstartovat oficiální státní informační kampaň k přechodu na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2. Na dotaz serveru Televizníweb.cz to uvedl Milan Řepka, mluvčí ministerstva průmyslu a obchodu, které má přípravu kampaně na starosti. Zároveň nekomentoval další část dotazu na způsob výběru dodatele a realizátora kampaně. „Informační kampaň o přechodu na standard DVB-T2 je nyní v přípravné fázi. Její zahájení předpokládáme ve druhém čtvrtletí letošního roku,“ uvedl Řepka.

K TÉMATU: Ministerstvo průmyslu a obchodu připravuje veřejnou zakázku na informační kampaň k přechodu na DVB-T2

Začátkem listopadu loňského roku ministerstvo zveřejnilo informaci, že „pracuje na realizaci veřejné zakázky ve věci přípravy informační kampaně“. Dva týdny předtím předseda Koordinační expertní skupiny při MPO Pavel Dvořák na konferenci Radiokomunikace 2018 v Pardubicích uvedl, že kampaň by měla odstartovat na přelomu roku. Dosud se však nikde neobjevila informace o výběru realizátora a informace o kampani zmizela i z finální verze Technického plánu přechodu na DVB-T2, který loni schválila vláda. Na kampaň je přitom nejvyšší čas, protože již za 10 měsíců začne vypínání prvních vysílačů DVB-T v Praze. Česká televize v metropoli ukončí toto vysílání k 27. listopadu.