Media Club: nová obchodní politika znamená zdražení TV reklamy, ale jen o asi 5 %

„Media Club překonává konkurenci a ceny zvýší v průměru o 5 %,“ říká se v hlavičce zaslané tiskové zprávy. Podle specializovaného serveru Mediar.cz pak Nova i Media Club příští rok zdraží reklamu o stejnou výši.

Tisková zpráva se ovšem úpravě cenové politiky nevěnuje a zaměřuje se na výsledky a novinky… „Po rekordním startu podzimní sezony, kdy porazilo konkurenční komerční zastupitelství, činí míra inflace cca 5 %. Media Club nabídne v příštím roce možnost nakoupit obchodní sdělení formou společného nákupu na všech TV stanicích jím zastupovaných, cílení videospotů v online prostředí v kombinaci s masovým zásahem i nový obchodně-administrativní systém s možností průběžného náhledu do aktuálního trackingu kampaně.“

Novinkou je pak zavedení tzv. digitálních eGRPs v cílové skupině 15-54 let a jde o videospoty odvysílané na zastupovaných webových serverech. Tady si Media Club vyhrazuje možnost dodat až 3 % plnění.

Stejně jako letos, bude Media Club i v příštím roce zprostředkovávat reklamu pro skupinu Prima jak na sedmi televizních stanicích (Prima, CNN Prima News, Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom, Prima Max a Prima Krimi), tak v projektech on-line, v tištěných časopisech, dále na různých akcích pořádaných pro veřejnost a rovněž v oblasti e-sportu ve spojení se společností Playzone. O pět procent hodlá reklamní formáty v příštím roce zdražit také konkurenční skupina Nova.

Vstup do Diskuse

Napsat komentář