Meziroční nárůst v počtu kampaní dělal 47 % a počet vyrobených aplikací HbbTV meziročně narostl o 76 %.

Dalším trendem v HbbTV je nárůst regionálně cílené inzerce. Stále častěji zde inzerují klienti, kteří cílí například pouze na Prahu, střední Čechy, Brno, nebo na užší a bonitnější příjmové skupiny. Na jaře, v době první vlny Covid-19, využila Prima tzv. geocílení na podporu krajů a obcí. Nabídku na bezplatnou a regionálně cílenou informační kampaň zdarma využilo více než dvacet měst a obcí. Tyto kampaně zasáhly přes 3 mil. diváků.

Asociace HbbTV uvedla další inovaci HbbTV 2.0

„Červené tlačítko na kanálech Prima vidí více než 2 miliony diváků. HbbTV aplikaci iPrima navštěvuje přes 550.000 diváků měsíčně. Mezi nejsledovanější patří, podobně jako ve videoarchivu iPrima.cz, seriály Slunečná, Polda, Sestřičky, dokumenty a filmové premiéry,“ říká Josef Stránský, ředitel technologií skupiny Prima.

Na podzim 2020 Prima uvedla nový reklamní formát tzv. SplashScreen, který je na úvodní obrazovce aplikace iPrima, nejprodávanějším však v HbbTV i nadále zůstává „Switch-In“; průměrné CTR 2,3 %, až 300.000 unikátních diváků v jednu chvíli. Letošním rekordním měsícem pro komerční kampaně bylo září, kdy kumulativní zásah přesáhl 36 mil. diváků.

Štítky