UVNITŘ NEJSLEDOVANĚJŠÍ POŘADY ZA ROK 2020: V rámci dne dosáhla ve skupině diváků 15+ podílu 24,78 % a seriál Slunečná v premiéře (úterý a čtvrtek) sledovalo průměrně, podle ATO-Nielsen Admosphere, 1,32 mil. diváků starších patnácti let.

Ve videoarchivu Primy pak měla Slunečná téměř 23 milionů zhlédnutí a každý díl průměrně vidělo 123.782 diváků. Druhým nejsledovanějším seriálem byla čtvrtá série Poldy, kterou průměrně zhlédlo 1,105 mil. (23,65 %, 15+) a na třetím místě byly Sestřičky. Ty si pravidelně pustilo 734 000 diváků (17,55 %, 15+).

Nejsledovanějším filmem byly Ženy v běhu, které vidělo 1,35 mil. diváků při podílu 38,07 % (15+). Na druhém místě byla rovněž koprodukce, romantická komedie Bezva ženská na krku, která se dostala na 1,314 při podílu 28,36 % (15+).

Sledovanost, Prima, skupina 15-69 let ke 4. 1. 2021.

„Nárůst sledovanosti jsme zaznamenali také u videoslužeb skupiny Prima. Lidé na iPrima sledovali nejen to, co nestihli v televizi, ale také si oblíbili předpremiéry seriálů a možnost zapůjčení filmů.Vůbec poprvé jsme divákům umožnili, aby v iPrima Videopůjčovně sledovali o prázdninách další díly vlajkového seriálu Slunečná, které měly televizní premiéru až na podzim. Dále jsme zase pro ně připravili předpremiéry nového seriálu Einstein. Celkem jsme loni měli téměř 2 miliony zápůjček. Díky tomuto úspěchu jsme se rozhodli tyto služby nadále zkvalitňovat a rozšiřovat exkluzivní obsah pro registrované uživatele. V letošním roce bychom rádi ještě více rozšířili nabídku filmů a dětských pořadů,“ vysvětluje Marek Singer.

Media Club vs. Nova Group.

Co se týče HbbTV, tedy populárního „červeného tlačítka“, měsíční zásah dělá asi 2,1 mil. diváků a aplikaci měsíčně navštívilo téměř 550.000 lidí.

Úspěch slavil i zpravodajský portál CNNPrima.cz na který v prosinci zavítalo téměř 2,5 mil. reálných uživatelů a zařadil se tak mezi TOP 6 zpravodajských webů.

Štítky