Grafická podoba loga pořadu Sama doma evokovala čtení „Sado mama“. Vtipné přesmyčky si všiml jeden z diváků, který poslal screenshot webové stránky pořadu „do světa“ na Facebooku.

Nezvyklou virální kampaň, byť zřejmě nechtěnou, spustila prostřednictvím nové verze internetového archivu iVysílání.cz Česká televize na pořad Sama doma. Nové ztvárnění loga pořadu psané odshora dolů totiž umožňovalo po řádcích číst název pořadu jako „Sado mama“, z čehož se stal okamžitě hit na sociálních sítích. Screenshot stránky pořadu na webu iVysílání koloval od pondělního odpoledne po sociálních sítích. Česká televize v úterý dopoledne reagovala úpravou loga na desktopové verzi iVysílání. V době vzniku této aktuality ale ještě verze „Sado mama“ visela na mobilní verzi iVysílání.

Že nešlo ze strany ČT o záměr a sofistikovaný marketingová tah, potvrdil na dotaz serveru Televizníweb.cz Filip Platoš z tiskového oddělení veřejnoprávní televize. „Pořad Sama doma nemění svůj název, ani dramaturgii. Jakkoli by podle reakcí na sítích měl formát s názvem Sado doma hodně potenciálních fanoušků. K chybě došlo při překlápění loga na nový web iVysílání, chyba je napravena a na webu už najdete logo, které se, snad, dá číst jen jedním jednoznačným způsobem…,“ uvedl.

Opravená verze loga pořadu Sama doma na desktopové verzi iVysílání 

Štítky