Meziroční nárůst realizovaných kampaní představoval 340 % a inzerenti v nich využívají všechny dostupné reklamní formáty, které jim hybridní televize poskytuje.

Skupina Prima zaznamenala v 1. pololetí roku významný nárůst počtu klientů, kteří své reklamní kampaně realizují prostřednictvím hybridního televizního vysílání HbbTV, tedy u nás tolik populárního „červeného tlačítka“. Jeho obliba na straně uživatelské v meziročním srovnání aplikace iPrima, která přináší archiv televizní skupiny, narostla o 14 %.

K TÉMATU:

„Velmi nás těší, že si klienti našli cestu k novým reklamním formátům, které HbbTV nabízí, ale ještě větší radost nám dělá fakt, že se klienti k reklamě v HbbTV vracejí,“ říká Iva Nesrstová, produktová manažerka HbbTV FTV Prima.

Prima HbbTV, příklad reklamy typu switch-in.

Největší nárůst inzerentů zaznamenal reklamní formát zvaný switch-in, který se divákům zobrazí v podobě červeného tlačítka po přepnutí na stanici a který také dovoluje interakci s divákem. Za první pololetí tohoto roku počet takových kampaní stoupl o 429 %.

Štítky