Každý třetí u nás prodaný televizor v 1. čtvrtletí 2021 nese značku Samsung

Na vrub tohoto výrobce jde také více než polovina (56,5 %) televizorů s úhlopříčkou 75″ (191 cm) a větších, které se v České republice prodaly během měsíce dubna.

Za 1. čtvrtletí, podle agentury GfK, prodal korejský výrobce každý třetí „chytrý“ televizor, konkrétně 34,9 % z nich. V případě přijímačů s rozlišením Ultra HD (4K) pak Samsung dosáhl podílu dokonce 40,4 % a podle GfK jde vždy o skutečně prodané televizory, nikoli o prosté dodávky na trh.

Samsung QE75QN900A nabízí za vysokou cenu výborný obraz i resamplování do 8K z běžného DVB-T2

„Zájem o televizory s velkými úhlopříčkami potvrzuje trend vysoké poptávky po co nejkvalitnějším obrazu s co nejvyšším rozlišením. Diváci se přesouvají od klasického Full HD rozlišení k Ultra HD/4K,nebo dokonce k rozlišení 8K. Takový obraz vynikne nejlépe na co největší úhlopříčce,“ říká Michal Forejt, ředitel divize spotřební elektroniky společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.

Z dat GfK vyplývá, že čeští diváci mají největší zájem o televizory s úhlopříčkou 140 cm (55″), výrazně ale stoupá i prodej přijímačů s úhlopříčkou 165 cm (65″).

Vstup do Diskuse

Napsat komentář