Hudební kanál Óčko získal od britského Channel 4 licenci pro přípravu česko-slovenské verze nahé seznamky Naked Attraction a rovnou spustil castingy. Licence je na tři roky s opcí na další tříleté období.

Nahou seznamku vysílá Óčko poslední tři roky, ale zatím šlo o národní verze z jiných evropských zemí, například Velké Británie, Německa, Itálie nebo aktuálně z Polska. Co do sledovanosti jde o nejúspěšnější pořad Óčka, který v průměru vidělo okolo 100 tisíc uživatelů na epizodu, u nynější polské verze dokonce 131 tisíc. „Nejoblíbenější je Naked mezi svobodnými muži s VŠ vzděláním: 3,88% share. (zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, živě+TS0-3, 2020-2024, datum výpočtu 29. 2. 2024). Dle zkušeností z úspěchu lokálních verzí v jednotlivých evropských zemích lze očekávat až desetinásobek,“ přiblížil programový ředitel Óčka Alexandr Guha na dotaz Televizního webu, jakou sledovanost Óčko očekává u česko-slovenské verze této seznamky.

Potenciální milionovou sledovanost chce Óčko zúročit v příjmech. „K televizní licenci se Óčku podařilo vyjednat nadstandartní catch-up, protože právě úspěch na digitálu má největší potenciál, o čemž svědčí i enormní úspěch britského Naked v USA na streamovací platformě HBO Max. Jednotlivé epizody plánujeme umístit za paywall bránu,“ uvedl Guha. Neobává se ale Óčko, že se na něj zaměří Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, která televizi nedávno upozornila na porušení zákona při odvysílání upoutávky na podobně choulostivý pořad Moje obří péro před polednem na Óčku? „Vzhledem k tomu, že pořad Naked Attraction v různých zahraničních verzích (Německo, Itálie, Švédsko aj.) vysíláme již přes tři roky, tak víme, jak má TV selfování na tento formát vypadat,“ věří programový šéf Óčka.

Casting na soutěžící začal 20. března

„Jsme též ve spojení s psychology a sexuology, kteří Naked vnímají nikoli jako hrozbu, ale příležitost, jak vyvážit mnohdy zkreslené představy o lidském těle a sexualitě,“ dodal Alexandr Guha. Žádné obavy nemá ani z případných problémů s provozovateli sociálních sítích, na kterých Óčko provozuje svoje profily a bude tam propagovat Naked Attraction. „Z počátku roku 2020, kdy jsme uvedli první sérii originální britské verze, jsme testovali, co vše sociální sítě unesou, takže už jsme na toto vytrénovaní. Mimo jiné zpracováváme témata vztahů a „sexual education“, která jsou nedílnou součástí tohoto formátu, a která jsou na sociálních sítích velmi úspěšná. Pro podporu pořadu chystáme i řadu derivátů přímo ve spolupráci s vybranými populárními online tvůrci, kteří se zaměřují na dating shows,“ popsal Alexandr Guha.

Casting na první řadu česko-slovenské verze Naked Attraction už Óčko vypsalo prostřednictvím webu www.nakedattraction.cz. Zájemci starší 18 let se mohou hlásit prostřednictvím formuláře a vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor. Teprve z něj pak vzejde skupina soutěžících pro televizní seznamku. Óčko počítá s tím, že odehraje minimálně tři řady česko-slovenské verze nahé seznamky. „Máme licenci pro Česko a Slovensko tři roky s možností prodloužení,“ uvedl na dotaz Televizního webu programový ředitel stanice Alexandr Guha.

Moje obří péro na Óčku vadí RRTV Zejména dopolední upoutávka

 

Štítky