FTV Prima narostl počet kampaní v HbbTV čtyřikrát

Meziroční nárůst realizovaných kampaní představoval 340 % a inzerenti v nich využívají všechny dostupné reklamní formáty, které jim hybridní televize poskytuje.

Skupina Prima zaznamenala v 1. pololetí roku významný nárůst počtu klientů, kteří své reklamní kampaně realizují prostřednictvím hybridního televizního vysílání HbbTV, tedy u nás tolik populárního „červeného tlačítka“. Jeho obliba na straně uživatelské v meziročním srovnání aplikace iPrima, která přináší archiv televizní skupiny, narostla o 14 %.

K TÉMATU:

„Velmi nás těší, že si klienti našli cestu k novým reklamním formátům, které HbbTV nabízí, ale ještě větší radost nám dělá fakt, že se klienti k reklamě v HbbTV vracejí,“ říká Iva Nesrstová, produktová manažerka HbbTV FTV Prima.

Prima HbbTV, příklad reklamy typu switch-in.

Největší nárůst inzerentů zaznamenal reklamní formát zvaný switch-in, který se divákům zobrazí v podobě červeného tlačítka po přepnutí na stanici a který také dovoluje interakci s divákem. Za první pololetí tohoto roku počet takových kampaní stoupl o 429 %.

Vstup do Diskuse

5 komentářů: “FTV Prima narostl počet kampaní v HbbTV čtyřikrát”

  1. RayX napsal:

    Tak si tak říkám, kdy přijde ta doba, že HbbTV funkce bude nedilnou součástí všech přijímačů a nepůjde ani vypnout … 🙂 V tomto světle je pak aktuální vybírání set top boxu s HbbTV úsměvné 😉

  2. Bohumil Herwig napsal:

    Tak to myslím nehrozí. Vezměte to tak, že dříve HbbTV často vůbec nešlo ani nastavit, ani vypnout. Dnes už jde u některých výrobců vypnout i na jediném kanálu (Philips), jiní ho pro jistotu vůbec při instalaci neřeší (Samsung) a další nabízejí majiteli TV celkové zapnutí a vypnutí funkce jako takové.
    Podle mého mohou výrobci HbbTV omezit (Samsung), ale zcela odstranit si tuto funkci žádný nedovolí. Tlak na ně by byl pak příliš velký.

  3. RayX napsal:

    Já to právě myslel tak, že HbbTV bude trvale zapnuté, aby bylo možné inzerci doručovat stále a všem i tímto distribučním kanálem 🙂 Ale vše myšleno v nadsázce, zatím dokážeme tv přístroj od internetu bez komplikací odříznout, leda by nám budoucí vývoj přinesl přístroje s např. integrovaným 5G internetem i eSIM 🙂

  4. Bohumil Herwig napsal:

    Už chápu. Dnes je to tak, že někteří výrobci skutečně dávají možnost jednak vyčistit cookies, jednak vypnout reklamni obsah. Nikdy jsem to s modernim CZ HbbTV netestoval a tak je otázkou, zda by napr. tako Prima vubec chodila.
    Jinak HbbTV bylo trvale zapnute ze zacatku. Dnes uz napr. i Philips (TP Vision) dava na konci instalacniho procesu moznost HbbTV zcela vypnout, coz mi prijde minimalne zajimave.

  5. RayX napsal:

    Ano, je to neustálý vývoj, jde o to, kam až to reklamní trh posune, vše má své hranice a pokud by už určité diváky množství reklam na ně se valící z obrazovky (ať už samotné reklamní bloky, vyskakujcí obrazové upoutávky ala HbbTV či samotné aktivní HbbTV) začalo obtěžovat, možná místo hledání volby jak vynout HbbTV vypnou samotnou TV … 😉 A to neplatí jen pro komerčni stanice, ona nám to někdy začíná ukazovat i ta veřejnoprávní.
    Osobně mám proto rád nad zařízeními kontrolu a nastavení podle vlastních požadavků.

Napsat komentář